Monday, April 18, 2011

checker play #033

is Player 2

score: 1
pip: 152
9 point match
pip: 143
score: 1

is Player 1
XGID=---b--ECC---cB---e-daB----:0:0:1:65:1:1:0:9:10
to play 65
Nakon poteza bijeli vodi 20 pipseva, što znači da treba krenuti naprijed. Ako razbije midpoint onda će kasnije imati problema sa dovođenjem back checkera. Rijetko kad se razbija midpoint ako se još ima checkera pozadi. Osim toga bijelome ne trebaju dva nova checkera za blokiranje, on vodi u trci i želi otpuštati kontakt. Crni ima i blot u svojoj kući, stoga bijeli treba iskoristiti priliku. Kako crni ima deset napadača u zoni bolje je izvaditi oba checkera nego pobjeći samo s jednim, kojem bi ionako prijetili indirekti na drugoj stani ploče. Kao bonus crnome su trice duplicirane za udarac i pokrivanje 5.polja.

After move white is ahead about 20 pips, what is sign to go forward. If he breaks midpoint, he can has problems later when he decides to bring back checkers. It is rarely correct to release midpoint when you still have checkers back. In addition white doesn't need two new builders, he is ahead in race and wants to release contact. Black has blot in his board and white has to exploit such fact. Black has ten attackers into zone so it is better to escape with both checkers then to go with only one. There will be indirects on opposite side in any case. As a bonus there are some duplication degree for hit and cover.

1.Rollout121/16 21/15eq: +0,310
Player:
Opponent:
58,27% (G:10,16% B:0,50%)
41,73% (G:9,93% B:0,35%)
Conf: ± 0,010 (+0,300...+0,320)
Duration: 45 minutes 12 seconds
2.Rollout121/10eq: +0,271 (-0,039)
Player:
Opponent:
56,98% (G:11,86% B:0,55%)
43,02% (G:10,32% B:0,37%)
Conf: ± 0,010 (+0,261...+0,281)
Duration: 43 minutes 02 seconds
3.Rollout213/8 13/7eq: +0,203 (-0,107)
Player:
Opponent:
55,38% (G:10,57% B:0,38%)
44,62% (G:8,53% B:0,34%)
Conf: ± 0,014 (+0,189...+0,217)
Duration: 16 minutes 55 seconds
1 5186 Games rolled with Variance Reduction.
Moves and cube decisions: 3 ply

2 2592 Games rolled with Variance Reduction.
Moves and cube decisions: 3 ply
eXtreme Gammon Version: 1.21, MET: Rockwell-Kazaross

2 comments:

  1. "Rijetko kad se razbija midpoint ako se još ima checkera pozadi. Osim toga bijelome ne trebaju dva nova checkera za blokiranje, on vodi u trci i želi otpuštati kontakt."

    Što odigrati ako bijeli umjesto 65 dobije 63, 52 ili 44?

    ReplyDelete
  2. Sa 44 očito ne može otpustiti kontakt nego treba napraviti 5pt. Sa 62 pobjegne se jednim checkerom na midpoint, dakle smanji kontakt. Sa 52 se naravno razbija midpoint. Bijeli sada ne može pobjeći sa oba checkera nego samo s jednim, što ostavlja tonu double šuteva crnome, kao i hiteva i covera. Svako "pravilo" u backgammonu koje vrijedi u većini slučajeva ima iznimaka. Neko manje neko više. Nema "pravila" koje vrijedi uvijek. Svaka je pozicija drugačija, ali generalno gledajući midpoint se ne razbija ako se ne mora prije nego što se ne pobjegne sa back checkerima. Naravno ako se vodi u trci. Bill Robertie to u svojoj knjizi Modern Backgammon naziva connectivity. Ali nije on to izmislio. To su shvaćali dobri igrači i prije njega.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.